poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dłuuuuuuuuuuuuuuga przerwa... Nie tego chciałam...

Hej.
Tak więc powracam po dłuuuugiej przerwie.
Nie będę Wam pisać dwóch stron wytłumaczeń dlaczego mnie nie bylo, napiszę tylko że miałam ważne sprawy rodzinne (w tym przeprowadzka).
Tak więc, jak już kiedyś pisałam na blogu, mieszkam w Anglii. Przeprowadziłam się tutaj jakoś około rok temu. Tutaj mam lekcję od 9-15 (10-16 Polskiego czasu) więc kończę dość późno.... Do domu mam blisko ale po lekcjach chodzę na różne dodatkowe zajęcia więc czasu nie pozostaje mi dużo kiedy wracam do domu ponieważ muszę obiad zjeść, pouczyć się itp. itd.
Zdaję sobie sprawę że skoro założyłam tego bloga powinnam dbać o niego i dodawać nowe rozdziały dość często...


Więc jedyne co przychodzi mi do głowy na dzień dzisiejszy to umówienie się z Wami że będę dodawać nowe rozdziały TYLKO w weekend'y, co dwa tygodnie ale kiedy będę miała wenę to może co tydzień i  może nawet w tygodniu.
Dużo zależy również od tego ile mam pracy domowej, nauki, testów itp.
Będę starała się nie robić już więcej żadnych przerw... Ale pamiętajcie że jestem tylko człowiekiem i popełniam błędy więc jeśli nowy rozdział pojawi się za trzy tygodnie nie bądźcie źli...
I proszę Was KOMENTUJCIE - to nic nie kosztuje a trwa to zaledwie kilka sekund...

To już chyba tyle...
Dzisiaj pojawi się następny rozdział.


Karolaa Horan x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz